czwartek, 1 września 2016

Najlepszy blog minionego miesiąca - sierpnia

Hejka kochani :D
Wziełyśmy udział w konkursie na  " Najlepszy blog minionego miesiąca - sierpnia " i byłoby nam bardzo miło gdybyście wsparli nas waszymi głosami :) oczywiście do niczego was nie zmuszamy ale jeśli macie chęć to naprawdę byłoby nam bardzo miło :) Narazie jesteśmy na 3 miejscu więc chyba nie jest aż tak żle :D Aby zagłosować musicie wejść na bloga Baśniowa Awataria : http://basniowa-awataria.blogspot.com/ 
Konkurs trwa do 8 września :)


5 komentarzy:

  1. zagłosowałem jako 1 :) nawet jak nie napisaliście tego posta to ja śledziłem tego bloga baśniowa awataria i zagłosowałem na was ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nam niezmiernie miło mieć takich czytelników jak ty <3

      Usuń
  2. dziękuje <3 mi też bardzo miło za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam ;) Macie mój głos !!! :* Wygracie ;)

    OdpowiedzUsuń