piątek, 8 września 2017

Ulubieńcy Sierpnia

Hejka
Ostatni miesiąc wakacji minął jak jeden dzień, i znowu czas szkoły. Jak zawsze koniec miesiąca zwiastuje na naszym blogu ulubieńców. Ale w tym miesiącu pojawi się mały bonus czyli ulubieńcy całych wakacji czyli rzeczy, które sprawdzały się przez te wakacje najczęściej. Nie przedłużając już zapraszam do czytania:
Propozycja nr.1 -----> Ulubione miejsce
Miejsce które wybrałam to klub. Niby klasyczne i zwykłe ale ma coś w sobie. Szczególnie podoba mi się w nim wystrój, niebieski i taki klimatyczny.

Propozycja nr2.-----> Ulubione ubranie
Tym razem wybrałam sukienkę koktajlową o kolorze fali morskiej. Mogliście przeczytać już o niej w poprzednich stylizacjach na okazje, gdzie była ona użyta. Według mnie, jest ona bardzo śliczna. Podoba mi się w niej to ,że u góry jest dopasowana a na dole rozkloszowana co wygląda nieziemsko.
Propozycja nr.3------> Ulubiony nick 
Ponieważ ostatnio był dość duży klimat meczy to postanowiłam wybrać coś co na pewno się kojarzy z jednym z graczy.
Propozycja nr. 4.------> Ulubione wydarzenie
Zdecydowanie wydarzeniem na którym  byłam najczęściej w Sierpniu to top model. Raczej większość lubi tego typu wydarzenia, a więc nie mogłam dać tutaj czegoś innego.
Propozycja nr.5 ------->  Ulubione mieszkanie
Dawno w ulubieńcach nie pojawiała się kuchnia, a że wpadła mi jedna w oko to postanowiłam ją tutaj umieścić. Nie zmiennie będziecie mogli przeczytać o niej niedługo w pomocniku.
Propozycja nr.6 --------->Ulubiona mini gra
Gra, która jest niezmiernie fajna to głodne surykatki. Chyba po nazwie każdy wie o co chodzi, i na pewno w nią nie raz grał.  Najlepsze co jest w tej grze to prezenty które możemy wygrać. Niestety nie możemy ich wsiąść dla siebie a jedynie wygrać je dla drugiej osoby.
Propozycja nr.7 ---------> Ulubiony zawód
Zawód w którym ostatnio spędzałam najwięcej czasu to Dozorca. Nie jest to trudny zawód a często pojawiają się w nim zadania które mają fajne nagrody.Więc warto :)
Propozycja nr.8--------> Ulubiona nagroda
Jak wiadomo w wakacje poznajemy  najwięcej osób, a więc nie mogła dać innej nagrody niż w kręgu przyjaciół. Możecie już zauważyć na zdjęciu, że ja posiadam tylko dwie z kolekcji, a więc wszystko jeszcze przede mną. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz