niedziela, 17 września 2017

Ulubieńcy Wakacji

Hejka
Ulubieńcy Lipca i Sierpnia jak mogliście zauważyć już się pojawiły. Postanowiłam jednak że przygotuje również ulubieńców całych wakacji. Pojawią się takie same kategorie jak w zwykłych ulubieńcach, lecz będą to rzeczy typowo wakacyjne :) Nie przedłużając już zapraszam do czytania:
Propozycja nr.1 -----> Ulubione miejsce
Jak wiadomo najczęściej wyjeżdżamy w wakacje nad morze albo w góry. Ponieważ w grze znajduje się jedna z tych lokalizacji to wybór był prosty. I tak jest to plaża :)

Propozycja nr2.-----> Ulubione ubranie
Komplet również wakacyjny bo z kolekcji "To już lato" o nazwie "Candy Girl". Jest on bardzo śliczny i słodki. Skład się w całości z kolorów różowego i białego. Ja z całego kompletu posiadam jedynie kolczyki i jestem z nich bardzo zadowolona. Kolorowa ma sukienkę i jest ona na prawdę śliczna
Propozycja nr.3------> Ulubiony nick
Nick może nie jest zbytnio wakacyjny, ale jest bardzo fajny :p
Propozycja nr. 4.------> Ulubione wydarzenie
Jak wiecie z naszych kilku postów wakacje to miesiące typowo ślubne, i wydarzenie które się tu znajduje to ślub niestety nie znalazłam żadnego zdjęcia, ale myślę że mi to wybaczycie
Propozycja nr.5 ------->  Ulubiona nagroda
Nagrodę którą wybrałam to Gospodarz. Dostajemy ją gdy stawiamy komuś jedzenie lub picie w barze i klubie. A jak wiadomo należy sobie pomagać i w wakacje może to realizować :)

Propozycja nr.6 --------->Ulubiona mini gra
Jak była plaża to muszą być i wyścigi surfingowe. Ja uwielbiam brać w nich udział i często to robię.

Propozycja nr.7 ---------> Ulubiony zawód
No i ostatnia kategoria czyli zawód. Tym razem wybrałam fotografa, a to dlatego że znalazłam to piękne tło w stylu wakacyjnym. A nazywa się ono "Jacht: i jest idealne na wakacje.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz