piątek, 28 października 2016

Haloween na Awatarii

Heya
Jak pewnie zauważyliście dziś na Awatarii dodali aktualizacje . Po wejściu na awatarie wyświetla się gazetka Avataria News
U góry obok lvl dodano ikonkę cukierka 
                                                    Cukierki można wymieniać na fajne nagrody
Za 30 cukieków otrzymujemy prezent halloweenowy 
60 cukierków VIP
100 cukierków 50 G 
Jagody zbieramy w wyścigach natomiast maski złości jeśli rzucimy w kogoś tortem , będziemy go bić 
Następną funkcją jest czarowanie 
Po zaczarowaniu zmieniamy sie w potworka ^^
Tutaj pare przykładów które udało nam się zobaczyć 



Jeśli natomiast strój nam się nie podoba mozemy go zdjąć :) 

                                                                                          /KOLOROWA 

2 komentarze:

  1. VIP niestety jest na tylko 3 dni :( Co do prezentu - kupiłam 2 i żadna rewelacja... Dostałam świeczkę (trupia czaszka) i jeden z lampionów dyniowych. Kompletna porażka.
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE OPLACA SIE TYCH PREZENTOW BO UDALO MI SOE JEDEN PREZENT ZROBIC I DOSTALAM MARNE 10 PEDZLI DO MAKIJAZU. OCENIAM TE AKTUALIACJE 5/10 NA POLOWE PONIEWAZ NIE OPLACA SIE PREZENTOW ROBIC A RESZTE MOGE SAMA SOBIE ZROBIC DZIEKI DARMOWEMU SPOSOBOWI NA G. ALE FAJNA JEST TEZ TA AKTUALIAZCJA BO JA MAM TE KOPYTKA Z OGONEM I JE KOCHAM I TE STROJE SA FAJNE XD.

    OdpowiedzUsuń