niedziela, 16 października 2016

Pomocnik #18

Hejka
A więc mamy pierwszy pomocnik z ogrodu. Szczerze powiedziawszy ja na awataria nie posiada ogrodu i zastanawiam się nad zrobieniem jego więc pisanie i szukanie tego przyniosło mi jeszcze więc radości niż zawsze :) Okey a oto pierwszy projekt który wybrałam:
Ściany: 15G
Podłoga: 500S
Ławka: a więc tak ona była za zrobienie jakiegoś sezonowego zadania
Pufy: 1265Sx2=2530S
Drzewka: 37Gx3=111G
Lilie: są do zrobienia w warsztacie
Kwiaty (białe): 290Sx9=2610S
Kwiaty ( brązowe): 250Sx7=1750S
Szafki: 690Sx8=5520S
Razem: 12910S+126G
Ten projekt bardzo ale to bardzo mi się spodobał i myślę że wkońcu zdecyduje się na ogród w swoim mieszkanku i będzie on na wzór tego :) Jedyne co bym w nim zmieniła to te drzewka za które musimy zapłacić aż 111G a jest to trochę dużo. Zamieniła bym je na inne drzewka niekoniecznie za S ale też za G jakieś tańsze :) Podsumowując projekt mega mi się podoba więc jego ocena to 10/10
                                                                                                                    Dozobaczenia Milena :*


2 komentarze:

  1. Ładny:) ale moim zdaniem lepej byłoby gdyby nie było kwiatów w białych dolniczkach ale żeby były te w brązowych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wszystko byłoby zachowane w jednej kolorystyce :p

      Usuń