poniedziałek, 3 października 2016

Polowanie na mieszkanie #1

Hejciaa
Kolejna nowa seria a wraz z nią pozytywna energia ;D dawno mnie tu nie było ale mam nadzieje że teraz będzie mnie tu więcej :)
Seria to "polowanie na mieszkanie" ---> będziemy urządzać z wami pokoje od podstaw tzn od podłogi poprzez meble aż do dodatków :) Jednakże cały pokój urządzamy za S ale myślę że da się z tego wyklepać coś fajnego :D
Seria pojawiać się będzie bardzo często i mam nadzieję że się wam spodoba :) Zacznijmy od wybrania remontowanego pokoju :
modne lalki
                                                                                                      /Kolorowa :) 

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem spoko sam robiłem coś podobnego i fajnie mi to wyszło za 5000s pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woo to całkiem tanio ci wyszło :D pozdrawiamy :)

      Usuń
  2. Zapraszam na Bloga: http://bananowa-awa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń