niedziela, 27 listopada 2016

Mam Talent #1

Cześć 
Przychodzę do was z czymś nowym na tym blogu .
Osobiście nie widziałam na żadnym blogu takiej serii czyli Mam Talent
Dziś rano dodałam wydarzenie co prawda nie było dużo ludzi ale było bardzo fajnie :) 
Zgłosiła się nawet dziewczyna , która chciała być  fotografem :) 
Na początku było dość nudno ale z czasem przybywało osób i było coraz lepiej 

Pierwsza dziewczyna czyli Oliwia zaprezentowała mały pokaz magii i wyszło jej naprawde fajnie .
Okey czas na następne wykony czyli Sandrę (malowanie) , Natalię (śpiewanie) , Martę (śpiewanie ) , Julię (śpiewanie ) 




Wszystko oczywiście było oceniane :D Do finału przeszły 3 uczestniczki : Julia , Natalia i Sandra 




5 komentarzy:

  1. Kiedy zmienicie nagłówek na zimowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy bd Mam Talent znow? ;D
    Oraz czy mg byc juror w nastepnym mam talent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobneiej 6 grudnia na imprezie z okazji mikołajek i pewnie że możesz ;D

      Usuń
    2. Oczywiście że będe na imprezie <3 /Violka

      Usuń