środa, 2 listopada 2016

Pomocnik #19

Hejka
Drugi pomocnik z projektu ogrodu i drugi projekt który mi się podoba :) Ale  zdecydowanie u siebie odwzoruje projekt pierwszy. Wracając do tego jest to projekt bardzo ładny i nieco droższy od poprzedniego , iż zdecydowałyśmy że każdy projekt będzie w innej cenie zaczynając od najtańszego a kończąc na najdroższym :) A oto ten projekt:
Ceny:
Ściany: 80G+VIP
Podłoga:  18G
Kanapa: 950S
Pufy: 1265Sx2=2530S
Stolik: 860S
Dywan: 900S
Skrzynka: 
Stolik; 1050S
Szafki: 1300Sx2
Stolik na nagrody: 3000Sx2=6000S
Kwiat: 7G
Małe kwiaty: 235Sx8=1880S
Kwiatek na stole: 275S
Lilie: do zrobienia w warsztacie
Razem: 15745S+98G+VIP
Projekt jak już wcześniej wspominałam bardzo mi sie spodobał ale po podliczeniu cena okazała się nie mała. Chociaż poprzedni projekt był troszkę droższy w G ale po zamianie kwiatków może stać się tańszy, jednak w tym projekcie nic bym nie zmieniała ponieważ wszysko do siebie wspaniale pasuje :)
Ale cena tapety jest nieco droga no i potrzebny jest do niej status VIP. Jednakże to już od was zależy czy chcecie wydać tyle na pokój. Moja ocena tego pokoju to 9,5/10                              Milena <3


7 komentarzy:

  1. 105g* bo jeszcze kwiatek

    OdpowiedzUsuń
  2. Za dużo dodatków moim zdaniem i te drzwi troszkę nie pasują, daje ocenę 8/10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację te drzwi możnabyłoby wymienić na inne :D

      Usuń
  3. Śliczny:) ja bym tylko zmieniła stolik obok kanap za taki co kosztuje około 1050 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drzwi nie pasują ale daje ocenę 9/10 :D/Violka_KCA

    OdpowiedzUsuń