czwartek, 3 listopada 2016

Przemiana Mileny

Heya 
Ostatnio Milena przeszła małą transformacje :D chciałabym wam pokazać zdjęcia przed i po oraz opisać co zmieniła :) a wy możecie w komentarzach napisać co o niej sądzicie . Okey więc zacznijmy od zdjęć 
PRZED
                                                                        PO
Jak widać Milena nie zmieniała nic w salonie kosmetycznym jednak ubrania zmieniła całkowicie :) 
Zostawiła jedynie czarne buty "Punk". Tak więc przedstawiają się nowo zakupione ubrania i ich ceny 
Biały top 43G
Spodnie Ne.oN 38G+VIP
Kolczyki 27G
Opaska 25G
Razem : 133 G + VIP na 5 dni ( 50G) = 183 G 

Zdecydowanie cena jest nie mała bo po podliczeniu wyniosła 183 G . Jeśli chodzi o mnie to bardzo mi się podoba ewentualnie dodałabym pare dodatków typu tatuaż czy efektowna bransoletke ale to już kto co woli :) 
                                                                       /Kolorowa 

6 komentarzy:

  1. http://freehackpl.com/awataria-hack/ DARMOWE G :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania nie feer jest używanie hacków a co do posta to bardzo podoba mi się efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Takie "zarabianie g" jest nie fair ja na swoją przemianę zbierałam sama i to długo :p

      Usuń
  3. Dlaczego nie fair ? To jest normalne, lepiej zrobić 100G niż kupić za 10 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ;)
      Ja sama nie wydaję na gre bo uważam że to jest bez sensu płacić te np.20 zł za 200 g jak samemu można tyle zrobić i nic nie płacić ;P

      Usuń