sobota, 5 listopada 2016

OOTD jesie艅 馃挆

Heya
Postanowi艂am pokaza膰 wam moj膮 przyk艂adowa stylizacje na jesie艅 馃槏 
Ubrania + dodatki kt贸re u偶y艂am : 
* Niebieska opaska "Kokardka"
* Kolczyki "Gwiazda Rocka"
* B艂臋kitny naszyjnik 
* Pas " Wied偶ma " 
* Szary podkoszulek 
* We艂niana sp贸dnica 
* Po艅czochy " Fifa " 
* Buty " Punk " 
* Futro " Porcelanowy kwiat " 
Po艂膮czy艂am tutaj rzeczy bardzo tanie takie jak np. szary podkoszulek czy naszyjnik ( kt贸re s膮 za S ) z czym艣 nieco dro偶szym jak np. sp贸dnica czy p艂aszcz :) 
Wybra艂am ubrania w tonach jesiennych burgund czy niebieski i偶 s膮 naprawde idealne na ta pore.  
Ja zawsze mam tak , 偶e gdy zbli偶a si臋 jesie艅 - ca艂kowicie zmieniaj膮 si臋 moje upodobania co do kolor贸w i najch臋tniej wybieram w艂a艣nie czarny , burgundowy , niebieski czy pomara艅czowy . :) 
A wy co s膮dzicie o tej stylizacji ? Chcecie wi臋cej post贸w z serii OOTD ? 

8 komentarzy:

  1. Tak rob takie posty, bo bardzo fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Super stylizacja :) R贸b dalej t膮 seri臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Szczerze to mi si臋 nie podoba.To wygl膮da tak jakby wybiera艂o si臋 pierwsze lepszs rzeczy.No ale ka偶dy ma ten pierwszy raz XDD

    OdpowiedzUsu艅
  4. Troche ta bluzeczka nie pasuje,ale 艂adna stylizacja. Pozdrawiam Violka_KCA

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo :) w艂a艣nie nie chcia艂am 偶eby wysz艂o za drogo ale troche nie trafi艂am z t膮 bluzk膮 :/

      Usu艅