piątek, 9 czerwca 2017

Ciekawe,ciekawe #8 - Przerażający pokój

Hejka!
Być może słyszeliście o tej rzeczy, a może nie, ale naprawdę jest godna uwagi. Zaczęło się to tak: Pewnego dnia nudziło mi się i weszłam w galerię sław. Patrzyłam, kto jest online i klikałam znajdź, no i akurat mi się poszczęściło, aktywna była osoba która jest na 1 miejscu, więc postanowiłam, że pójdę za nią, no i był on w domu. Postanowiłam, że pochodzę sobie trochę po jego chałupce i pooglądam pokoje. Mieszkanie, było szczerze mówiąc takie sobie, ale, ale tylko jeden pokój przykuł moją uwagę...A jaki? Sami zobaczcie.
Na pierwszy rzut oka wydaje się dość normalny. Mnie się bardzo spodobał, na pewno przydałby się w jakimś strasznym filmie. Zobaczcie co skrywa w sobie ten niepozorny pokój.
A więc, gdy trochę poczekamy zauważymy, że z łóżka wyjdą ręce, prawdopodobnie wampira. A wokół  tych rąk jest krew, dużo krwi.  Straszne xd Ale, ale to nie koniec niespodzianek w tym pokoju zobaczcie, co jeszcze skrywa ten pokój.
Po jakimś czasie wyjdzie duch, on będzie się pojawiał w różnych pozycjach, na przykład w tej. Nie wiem kto to jest, ale możemy założyć, że jest to czarna wdowa, albo ktoś inny.
Oprócz tych niespodzianek jeszcze poruszają się obrazy, tylko nie wiem jak wam to pokazać. Ale, wyśle zdjęcie jak naprawdę wyglądają, a potem jak się zmienia. 
Tak to jakoś wygląda, trochę chaotycznie, ale nie umiałam jakoś inaczej.  
Podsumowując pokój jest trochę straszny, dobry na pewno do nagrywania horrorów.  Myślę, że to tyle na dzisiaj! Papatki!
/taylor







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz