piątek, 30 czerwca 2017

Co wkurza mnie w zawodzie ...

Hejka
Na pewno znacie serie  na naszym blogu ,,Co wkurza mnie w Awatari''. Postanowiłam zrobić coś podobnego ale jednak innego. W postach będę pisała co  wkurza mnie w poszczególnych miejscach, zawodach i mini grach. Na sam początek wezmę jeden z zawodów a będzie nim Ogrodnik.

1.Motyle
Zawsze mam taki problem, by je złapać. Kiedy mam zadanie, aby uporządkować cały ogród, zostawiam ich złapanie na sam koniec. Zawsze kiedy próbuje je złapać mój awatar porusza się gdzieś bez celu lub siada na krześle, co nieziemsko mnie denerwuje. Kiedy w końcu uda mi się je złapać, cieszę się jak z wygranej G w kole  fortuny.

2. Wszystko zaznaczone
Kiedy podlewam / pryszcze kwiaty lub depcze robaki, zaznaczam wszystkie rzeczy po kolei aby szło to szybciej. Niestety często mi się zdarza, że przez przypadek zamiast na kwiatek nacisnę obok wtedy wszystko automatycznie się odznacza. Jest to strasznie wkurzające , ponieważ wszystko trzeba zaznaczać od nowa. Druga podobna sprawa w zaznaczaniu rzeczy po kolej jest taka, że często jak to robię mój awatar się zacina i żeby wykonywać dalej prace w ogrodzie muszę nacisnąć obok a potem wszystko zaznaczać od nowa :(

3.  Brak przesuwanego ekranu
Gdy jesteśmy w barze, klubie lub w parku, możemy przesuwac ekran poza obszar gdzie się znajdujemy, jednak gdy jesteśmy w zawodzie ogrodnik nie możemy tego zrobić. Dla mnie jest to pewne utrudnienie, ponieważ gdy jestem w jednym skrajnym miejscu ogrodu, nie mogę zobaczyć czy w 2 jest cos do zrobienia. Nie jest to jakaś wielka rzecz, ale mi osobiście nieco przeszkadza.

A ci co przeszkadza w tym zawodzie? Podziel się tym w komentarzu i zagłosuj w sądzie czy tobie przeszkadza coś w tych rzeczach ? Do zobaczenia Milena :))

6 komentarzy: