niedziela, 4 czerwca 2017

Ulubieńcy Maja

Hejka
Zaczął się już wspaniały miesiąc, ostatnie dni, które chodzimy do szkoły. Robi się coraz cieplej,a także jest coraz więcej czasu wolnego ( o ile nie trzeba czegoś poprawiac). Dziś znalazłam trochę czasu aby napisać dla was ulubieńców i obrazu wzięłam się do pracy. Niestety piszę tego posta z nie swojego laptopa i w dzisiejszych ulubieńcach nie znajdą się wszystkie kategorie.
Propozycja nr.1→→→Ulubione miejsce
Wybrałam kanion, według mnie jest on najlepiej zaprojektowanych i wygląda naprawdę prze ślicznie . Jest on dla mnie najładniejszy ze wszystkich miejsc w grze :)

Propozycja nr.2→→→Ulubione ubranie
Postanowiłam ,że w tej kategorii będę pokazywać wam całe komplety. Według tego na najładniejszy komplety tego miesiąca wybrałam strój z kolekcji ,,To już lato''.Cały ten komplet prezentuje się naprawdę ładnie. Nie jest on taki ''przepełniony rzczami'' , czyli nie jest wszystkich rzeczy tak nawalonych np. kolczyki, łańcuszek, opaska i okulary.

Propozycja nr.3→→→Ulubiony nick
Wybrałam nick Your Quinn, gdy go zobaczyłam obrazu mi się spodobał i musiałam go pokazać w dzisiejszych ulubieńcach :)

Propozycja nr.4→→→ Ulubiona nagroda
Jest to nagroda związana z wyścigami samochodowymi. Jest za 50 wygranych wyścigów, zdobyłam ją juz jakis czas temu i czekam teraz na wygarnianie już drugiej. Mam nadzieje, że niedługo mi się uda.

Propozycja nr.5→→→Ulubione wydarzenie
Chyba każdy grający w awataria choć raz był na wydarzeniu Top Model. Ja bardzo często chodzę na takie wydarzenia i sama też je organizuje.

 Propozycja nr.8→→→Ulubiona mini gra
Nie mogła wybrać nic innego jak wyścigi samochodowe. Bardzo często lubię w to grać lecz ostatnio jest coraz mniej osób ,które  w nią grają.

Propozycja nr.9→→→ Ulubiony zawód
Tym razem jest to wizażysta, Ja najczęściej zmieniam kolory włosów. Kolor który noszę najczęściej i najbardziej mi się podoba możecie zauważyć na zdjęciu.
To na tyle mam nadziej , że post się wam spodobał. Koniecznie napiszcie w komentarzach co spodobał się wam szczególnie w tym miesiącu. Do zobaczenia Milena :)

2 komentarze:

  1. Z takim pismem to nie wiem czy daleko zajdziesz. Jak to czytam, a tak naprawdę tego nie czytam, bo się tego nie da czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błędy zdażają się każdemu, nie uważam żebym pisała świetnie. Cały czas się uczę i staram poprawiać. Jeśli masz do tych postów jakieś zastrzeżenia to poprotu ich nie czytaj :)

      Usuń