poniedziałek, 12 czerwca 2017

Na każdego przychodzi czas...

Hejka!
Szczerze mówiąc, nie wiem czy w ogóle powinnam zaczynać tego posta w ten sposób, gdyż zaraz będę się z Wami żegnać. No, ale cóż...Ostatnio dużo osób odchodzi i praktycznie każdy ma inny powód. Mianowicie Wojtek, który zaczynał swoją przygodę z blogowaniem na Bananowej  Awatarii, a zakończył na Awataria - Świat Sztuki, odszedł też doświadczony oraz znany bloger,czyli Dawid z Renesansu Awatarii oraz świetna blogerka Dominika również z tego samego bloga. No, ale jak to się mówi ' Na każdego przyjdzie czas i pora'. Oni pożegnali już się z Wami, a teraz na mnie przyszła pora. Może powinnam zacząć od tego, dlaczego to robię?
                                                          ♥   ♥   ♥
                                                      I. Dlaczego odchodzę?
Mam parę powodów dla których odchodzę i chcę się z Wami nimi podzielić, bo w sumie co tu ukrywać? Pierwszym jest atmosfera. Szczerze mówiąc rzadko rozmawiam z dziewczynami na jakikolwiek temat, a jeśli już to Karolina, albo Milena proszą mnie o swojego awatara, albo coś w tym stylu.Chyba nigdy nie rozmawialiśmy na temat nie związany z Awatarią. Ich dosyć często nie ma. Wiem, że nauka, obowiązki i te inne, ale ja również mam bardzo dużo pracy...Myślałam długo nad tym, czy odejść, ale zdecydowałam, że jednak to zrobię. Kolejnym powodem jest to, że chciałabym odpocząć od tego świata wirtualnego i trochę porobić coś innego, a nie ślęczeć ciągle przy komputerze i grać, grać i grać! Postanowiłam, że w 3 gimnazjum wezmę się za naukę, tak naprawdę bardzo, bo chciałabym znaleźć się w jak najlepszej szkole, a nie w jakiejś takiej, że tak powiem 'na odwal'. Również postanowiłam, że od nowego roku zacznę się uwaga.....(tum tururum) odchudzać. Tak, bo właściwie chcę trochę spalić zbędnych kilogramów. Próbowałam odchudzać się już sporo razy, ale mi to jakoś niezbyt wychodziło :(. Zapomniałam jeszcze dodać, że na pewno w miesiącach wakacyjnych wystartuje mój nowy blog.
                                                         II. Co z moimi seriami?
Pewnie zastanawiacie się co zrobię z moimi seriami... Hmm, dobre pytanie, ale zaraz wam na nie odpowiem. Najpierw zapoznajmy się z tymi seriami oraz ile pojawiło się postów z danej serii:

  • 'Zostań mistrzem profilówek' [5]
  • Ciekawe, ciekawe [8]
  • Wariacje i Stylizacje [0-wstęp]
  • Planujemy ślub [1]
  • Emoji Awataria [0- wstęp]
  • Czy to nam potrzebne? [5-inspiracja od Oli z AKI]
  • Food Profile [1]
  • Zgaduj i wygrywaj [1]
  • Oceniamy [1]
  • Rosyjskie profilówki [2]
  • Rosyjskie Cuda [1]
  • Rosyjska Awataria [1]
  • Oraz inne [np, przeprosiny, wiosenne stylizacje]
A więc od razu mówię, że niektórych serii bardzo było mało,itd. Bardzo proszę o nie kopiowanie serii, które wymieniłam powyżej, chyba, że dostaniecie ode mnie pozwolenie, ale wystarczy zapytać! Jeżeli chodzi o serię na zapisy, to będę ją kontynuowała na moim blogu, więc na pewno się pojawi.
                                                        III. Komu dziękuję?
A więc na początku chciałabym podziękować Karolinie i Milenie, bo jakby nie one to by mnie tu nie było. Dziękuję wam, że zaprosiliście mnie do swojego bloga i pozwoliliście mi z wami pracować. Być może nie mieliśmy jakiegoś dużego kontaktu ze sobą, ale się chyba polubiliśmy. Mam taką nadzieję.. (tylko się na mnie nie obraźcie, za to co piszę). Nie wiem czy wy to czytacie, bo dawno was nie było, znaczy, no nie aż tak dawno, ale długo..
Chciałabym również podziękować moim przyjaciołom, bo bez was nie byłoby tego wszystkiego. Może wymienię konkretne imiona: Gabrysia, Ola, Laura, Kinga, Marta, Natalia, Viola. (jeżeli kogoś nie wymieniłam,a on się udzielał to przepraszam xd) Dziękuję za to, że mi doradzaliście, wspieraliście mnie w trudnych dla mnie chwilach. Oczywiście nie zabrakło hejterów, którzy tak naprawdę są 'lepsi od nas' i wszystko wiedzą. Bardzo dziękuję wszystkim czytelnikom za te miłe i mniej miłe komentarze i cenne rady, które na pewno wykorzystam w dalszej mojej pracy.
Ty chyba tyle o dziękowaniu...
                                              IV. Czy będę grała w awatarię i będę dostępna na portalach                                                                                                                                     społecznościowych?
Jeżeli chodzi o to, to tak będę dalej grała w Awatarię, ale być może mniej niż teraz. Wznowiłam takżę kanał na YouTube, gdzie będę nagrywała różne filmiki. Ale od razu chcę dopowiedzieć, że na naszej klasie jestem dosyć rzadko, więc jeżeli bym nie odpisywała na wiadomości, to przepraszam, ale szczerze mówiąc, wolę facebook'a niż nk. 
                                              V. Gdzie można mnie znaleźć?
Jeżeli nie macie mnie na fb lub nk możecie się skontaktować, teraz podam wam linki do tych portali.
Moje nk -> Klikaj ♥
Moje fb ->  Klikaj ♥
Mój email -> taylor.awataria@vp.pl
Mój kanał na yt -> Klikaj ♥
Okej, to chyba tyle w tym poście. Myślę, że nikt nie będzie za mną płakał, jest wiele osób, które są lepsze ode mnie i zasługują na to miejsce. To koniec mojej gadaniny. A więc, czego by tu wam życzyć. Może dobrych ocen na świadectwie, zdrowia, pomyślności i czego jeszcze sobie zażyczycie.
Do zobaczenia po raz ostatni!
/taylor





9 komentarzy: