czwartek, 15 czerwca 2017

Witajcie!

Jestem nową adminką.
Zastanawiałam się jak zacząć, bo podobno najważniejsze jest pierwsze wrażenie.
Może niektórzy pamiętają mnie z pewnego bloga, choć raczej w to wątpię, nie było mnie 2 lata na awatarii…

Mam na imię Aneta, jeszcze przez parę dni będę 18-letnią dziewczyną :D

Chciałabym zaznaczyć pewną rzecz…
Pisząc 2 lata temu na blogu, miałam różne pomysły i nie mam zielonego pojęcia jak wpisy wyglądają aktualnie, bo przyznaje nie czytałam od tamtej pory blogów. Dlatego jest taka możliwość, że niektóre posty mogą być podobne do znalezionych przez Was gdzieś indziej lub nawet się powtarzać, ale tylko dlatego, że właśnie 2 lata temu takie robiłam! Mam nadzieje, że wszystko jest jasne :D

Jeśli macie jakieś pytania, to bardzo chętnie Wam na nie odpowiem :)

/Fire

3 komentarze:

  1. 18 lat i taka ortografia xd taa juz wierzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz jak 7-latka
    I wgl nawet nie było naboru.... ajajaj dziewczyny wstydźcie się
    Wcale na mnie wrażenie nie znrobilaś
    /HejterH

    OdpowiedzUsuń