piątek, 5 sierpnia 2016

Co się teraz nosi #1

Witajcie
Rozpoczynamy nową serie a mianowicie "Co się teraz nosi " jeśli chcecie być modnym i wiedzieć co teraz najczęściej noszą awatary to zapraszamy do śledzenia naszych postów . Jeśli macie chęć zmienić coś w sobie i wyglądać stylowo to ta seria jest dla was :D. Napewno możemy stwierdzić że modne jest teraz łączenie topu z jakąś spódniczką czy spodenkami do tego dorzucamy fajne dodatki i stylizacja the best . Coraz więcej osób zakłada skrzydła , które mi osobiście bardzo przypadły do gustu  jedak nigdy nie moge dozbierać  G .To co również zauważyłam to  te niebieskie opaski z kokardą  dużo osób je nosi (i ja ją ostatnio zakupiłam i jestem z niej bardzo zadowolona) . Niżej zamieszczam pare fotek :) Zachęcam was również do komentowania i głosowania w ankiecie będzie nam bardzo miło :)                                                                                      /Kolorowa


Jeśli jednak chodzi o chłopców to u nich dominuje maska bodajże pantery oraz czapka z daszkiem do tego fajny T-shirt ,długie spodnie, oczywiście nie obejdzie się bez dodatków :D

                                                                     

2 komentarze:

  1. U chłopaków nosi się teraz te maski.Według mnie one są beznadziejne i brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie opracowujemy kolejny post z serii co się teraz nosi i o nich również napiszemy :D

      Usuń