czwartek, 11 sierpnia 2016

Nowości #4

Hejka
Na Awatarii zostały zamieszczone nowe kolekcje. Te ubrania są kontynuacją serii ,,Zawodnicy" którą zresztą też możecie zobaczyć na naszym blogu.Jednak zostało dodane jedynie po jednym stroju dla każdego a nie jak wcześniej po dwa.Tak się przedstawiają:

Sam strój nosi nazwę PILOT. 
Hełm:100G
Strój:75G
Kurtka:85G+VIP
Buty:35G
Razem:295G+VIP

Strój awatarek nosi nazwe: DAMA-PILOT.
Okulary:90G+VIP
Szal:35G
Rękawiczki:30G
Żakiet:70G
Spodnie:40G
Buty:30G
Razem:295G+VIP
Nasze zdanie o tych strojach  jest raczej negatywne. Strój dla chłopaków nie podoba nam się wogóle a w stroju dla dziewczyn podobają nam się jedynie okulary, które zaś są drogie. Całe stroje są za G więc jest to ich minus. Podsumowując według nas ta kontynuacja kolekcji jest zupełnym niewypałem i nie przypadła nam do gustu .                              Milena





3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ze stroju "Dama-pilot" jedynie podobają się spodnie, żakiet i szal, które już zdążyłam kupić :D Okulary, buty i rękawiczki są kompletnym niewypałem.
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam podobają się jedynie okulary ale również uważamy że buty i rękawiczki są kompletnym niewypałem :D

      Usuń