piątek, 26 sierpnia 2016

Wyprzedaż

Hejka
W sklepie pojawiła się wyprzedaż na strój z kolekcji To już lato! o nazwie Orange. Nie jest to jakas wielka promocja bo zaoszczędzimy w kupnie całego kompletu tylko 44G ale zawsze to coś. Tutaj macie zdjęcie :
Ceny za pojedyncze rzeczy to:
Kapelusz: 50G
Okulary: 35G
Kolczyki: 20G
Sukienka: 75G
Buty: 44G
Jeśli chodzi o mnie to z tej przeceny nie skorzystam pomimo iż ten strój bardzo mi się podoba no może poza dwoma  elementami. Co w tym mi się podoba to sukienka którą wcześniej sama planowałam kupić ale jak doszło co do czego kupiłam jednak inną. Kiedy pisałam tego posta bardzo spodobały mi się kolczyki które zresztą nie są drogi ;) Nie koniecznie z tego kompletu podobają mi się okulary i kapelusz które już nie są takie tanie :/ Sandałki - co do nich nie mam zdania raz mi się podobają a raz nie ale ogólnie są spoko aczkolwiek za tą cenę możemy kupić inne butki które są też całkiem fajne :)
A wam podoba się ten komplet ? Zostawcie komentarz i zagłosujcie w sądzie zamieszczonej poniżej
                                                                                                                 Milena

7 komentarzy:

  1. Co mnie to obchodzi,że ty planowałaś kupić jaką sukienke,jak ta cała wyprzedaż?Post krytyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt cię nie zmusza cię do czytania tego posta . NASZ BLOGA NASZA SPRAWA .Odpowiedz krytyczna ^^

      Usuń
  2. Przyznam się, że ten strój od niedawna mi się podoba. Chciałam zbierać na niego, ale na szczęście pojawiła się ta wyprzedaż i kupiłam cały. Co mi się w nim nie podoba? Zdecydowanie okulary... Natomiast kapelusz mi się bardzo podoba <3
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co mnie obchodzi,co tobie się w nim nie podoba?Musisz tu to wyrażać?Kinia Awa???

      Usuń
    2. Po to jest opcja dodaj komentarz by wydać własną opinie na dany temat ;)

      Usuń
  3. Fajny blog.
    Tylko po co napisałaś w poście ile po przecenie kosztują części stroju jeśli one przed przeceną tyle samo kosztowały ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Ceny podałam po to że jeśli komuś spodoba się pojedyncza rzecz z tego zestawu to od razu będzie wiedział ile ona kosztuje :)

      Usuń