poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Co się teraz nosi #2

Czeeść ;D
Jeśli chodzi o konkurs to pojawi się jutro :D niestety przewidziane jest tylko 5 nagród ale dla tych którzy nic nie wyrgrają będzie jeszcze dużo konkursów :) Dobrze a więc przejdzmy do dzisiejszego posta ...
Wraz z nową kolekcją ubrań weszła nowa moda a konkretnie moda na bluzki z pandą . Jak pewnie zauważyliście modne jest teraz noszenie bluski z kolekcji Tokyo Panda , coraz więcej osób dobiera do tego beżowe spodnie z kolekcji Dama Pilot . No muszę przyznać że mi to połączenie bardzo przypadło do gustu i sama bym się tak nosiła ale niestety narazie to nie na moją kieszeń :D Łapcie pare fotek --->
Jeśli chodzi o dodatki to najczęściej widziałam ten czerwony beret również z nowej kolekcji . Noszą go duże jak i małe lvl.
Natomiast u chłopców często widzę maski Ninja oraz ogony z kolekcji  Jaguar



                         A wy co o tym sądzicie ?                                      Kolorowa

3 komentarze:

  1. Mam pytanie: chcecie wziąć udział w plebiscycie na "blog sierpnia 2016"? Zaczynamy głosowanie we wrześniu na najlepszy blog minionego miesiąca. Polecam śledzić : http://basniowa-awataria.blogspot.com. :D Mam nadzieję, że ta seria wypali :)
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo pewnie że chcemy :D Napewno będziemy śledzić i dziękujemy :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, to my dziękujemy :D Jesteście na liście c;
      /Artemida

      Usuń