środa, 10 sierpnia 2016

Wyprzedaż

Hejka
W sklepie pojawiła się fajna wyprzedaż z której napewno wiele osób skorzysta . A mianowicie jest to obniżka na samochody, które wcześniej kosztowały 50 000S a po przecenie kosztują 35 000S. Jest to duża przecena ponieważ oszczędzamy 25 000S.
Ja sama też skorzystałam z okazji i zakupiłam sobie mój drugi samochód na Awatarii. Tym razem wybrałam czarny, różowy kupiłam jakoś na początku :D 
Jeśli jesteście posiadaczami dwóch autek na Awatarii to możecie sobie wybrać którym chcecie tam pojechać ja dziś wybieram czarny :)

No i jeśli jesteśmy już w kanionie to oczywiście wyścig:
No to jedziemy :p

No i wygrałam chociaż raz :)

                                                                                                                               Milena




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz