sobota, 20 sierpnia 2016

Uczciwy "oszust" #1

  Czeeeść
        Dzisiaj rano zauważyłyśmy podejżaną oszustkę amianowicie Zajebistą  :

   Postanowiłyśmy ją sprawdzić po tym jak ukazało się wydarzenie że oszukuje ludzi
Poszłyśmy do niej by zobaczyć jak sprawa się miewa jednak napoczątku pocałowałyśmy klamkę :D 

Jednak po dwóch minutach czekania udało się ;D 

Muszę przyznać że poszłyśmy tam z myślą że jest oszustką ale na szczęście okazało się że nic takiego nie miało miejsca . Zakupiłam skarbonkę poprzez wymianę którą pierwsza wybrała Zajebista 
  
Można przyznać że Zajebista jest Ucziwym "oszustem " , sprawdzonym przez nas i śmiało możecie zakupić u niej co tylko chcecie :) 
                                                                    Kolorowa 

2 komentarze:

  1. Skoro jest uczciwa,po co nazywasz ją oszustem,ta sama sytuacja co z Magdą tyle,że plusem jest to,że napisałaś uczciwa.Widzę,że twoje wpisy Kolorowa są w więkoszści obraźliwe i upokarzające dla drugiej osoby.I po co?Przeglądając twój blog mam takie wrażenie xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam oszust bo tak nazwali ją inni robiący wydarzenia ;)
      Nie mam na celu żadnej obrazy właśnie w tym poście pokazałam że ta osoba jest uczciwa i warto u niej zakupić daną rzecz :) Czytaj ze zrozmieniem ;)

      Usuń