piątek, 16 grudnia 2016

Awataria czuje święta - stroje Awatarów Blogmas #16

Cześć 
Wraz ze zmianami wystroju , na Awatarii stało się klimatycznie :) 
Dużo awatarów poczuło święta i postanowiło zmienić swój wygląd zewnętrzny .
Spacerując po grze znalazłam pare ciekawych looków i chcę je wam pokazać 
LOOK NR 1.
Według mnie cała ta stylizacja jest super ! Wszystko do siebie fajnie pasuje częśc żeczy jest z zawodu ale jeśli chodzi o ten strój to nie wiem czy on również .
Moja ocena to 10 / 10
LOOK NR. 2
Ta stylizacja jest z kolekcji "Nowy rok " którą możemy zakupić w sklepie . Cała stylizacja przypomina mi postać królowej śniegu . Bardzo podoba mi się ta stylizacja i każdy element super do siebie pasuje . Dzięki koronie która jest efektowna i ma wiele elementów nie potrzebne są już tu inne zbędne dodatki 
Moja ocena to również 10 / 10 
LOOK NR.3 
Stylizacja trzecia czyli strój Mikołaja :D Wszystkie rzeczy są z innych zestawów jednak wspólnie tworzą całość . Według mnie nie jest to może zestaw z superowymi dodatkami ale jest bardzo ładny . 
Moja ocena to 8 / 10 . 
Jako że ostatnio zupełnie nie miałysmy czasu by uzupełnić kalendarz teraz dodajemy zaległe osoby :) 


                                                                        /Kolorowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz