czwartek, 15 grudnia 2016

Blogmas # 14 i 15

Hejka
Chciałoby się rzec coraz bliżej święta bo zostało już tylko 8 dni, juz nie mogę się doczekać :p
W dzisiejszym blogmasie:
1.Rzeczy świąteczne
2. Wygląd miejsc
3. Prezenty noworoczne
4.Dekoracje choinkowe
5.Nowe stroje
6. Promocje
7. Strój dnia

1. Rzeczy świąteczne
W sklepie pojawiły się rzeczy świąteczne do dekoracji domu są naprawdę prześliczne ale niestety dużo z nich jest drogich :( Tak się przedstawiają te rzeczy :p
 Gdy zobaczyłam te świąteczne ozdoby od razu musiałam ozdobić swój domek a to efekt mojej pracy:
Może nie jest on bardzo świąteczny ale mi się podoba :)
2.Wygląd miejsc
Gdy ostatnio byłam na awce ( 2 dni temu) nic jeszcze nie było a dziś jak weszłam łał wszystko ustrojone na święta świąteczne stroje i rzeczy byłam mega zaskoczona :) Okey paczcie jak  się pozmieniało jeśli jeszcze nie widzieliście. Mi osobiście najbardziej podoba się ulica jest taka najbardziej klimatyczna :p

3. Prezenty noworoczne
Pojawiły się także w  sklepie prezenty które są bardzo drogie i nwm czy opłaca się je kupić czy w środku jest coś fajnego. Jeśli wy kupiliście już jakiś i wiecie co w nim się znajduje to możecie nam na dole napisać :)
  
  4.Ozdoby świąteczne
 W sklepie tym samym co były prezenty pojawiły się także dekoracje na choinkę która sama kosztuje 7G, nie jest to dużo jak za taką choinkę ale wszyskie ozdoby sa za G.


5. Nowe stroje
Pojawiły się także 2 nowe stroje z kolekcji Nowy rok. Według mnie nie są to zbytnio stroje świąteczne a zwłaszcz ten lisek ale za to jest uroczy *.* Tej drug strój jest tak w 50% procentach świąteczny ale również jest śliczny :) Ps. dzisiaj napisałam o strojach dla dziewczyn a jutro napisze o strojach dla chłopców.


6. Promocje
Pojawiła się także przecena związana ze świętami jest to bardzo fajny komplet na święta i o ile się nie mylę  większość z tych rzeczy była w tamtym roku w zadaniach :p

7. Stroje dna
Wybrałam dwa stoje jeden zwyczajny codzienny i bardzo fajny a drugi nawiązujący do świąt ponieważ jest w nim czapka Mikołaja 

                                                                     /Milena 

4 komentarze:

  1. W prezentach mogą znajdować sie s,g jakieś meble,energia,i rzeczy do warsztatu :)
    //Megumi

    OdpowiedzUsuń
  2. Róbcie inne też posty bo szczerze nudne macie ten blogmasy bez urazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak teraz blogmas będzie co 2 lub 3 dni i będą normalne posty :)

      Usuń