niedziela, 11 grudnia 2016

Blogmas #11

Cześć 
Dziś już 11 a więc zostały tylko około 2 tygodnie szkoły . Niestety na te tygodnie zwala mi się nauka bo kończę semestr przed świętami . 
W dzisiejszym blogmas : 
1. Wyniki plebiscytu "blog listopada" 
2.Valide Sutan  i jej mieszkanie 
3. Makijaże zdobywają popularność 
4. Poradnik do gry Awataria 

1. Wyniki plebiscytu "blog listopada" 
a więc zajęłyśmy 2 miejsce , miałyśmy 9 głosów :) 
Za wszystkie oddane głosy bardzo ale to bardzo wam dziękujemy ! 
Gratulujemy również pozostałym blogom zajętych miejsc .
A tak prezentuje się dyplom , który otrzymałyśmy :


2.Valide Sultan  i jej mieszkanie
Dziś chodziłam sobie po wydarzeniach i natrafiłam na wydarzenie Valide ( niestety nie wiem czy to jest prawdziwa Valide ale jeśli tak to zmieniła fryzurę :D ) 



3. Makijaże zdobywają popularność 
Nie wiem jak wy ale ja coraz częściej spotykam osoby w coraz to bardziej zwariowanych makijażach i szczeże mówiąc to mi się podobają :) Sami popatrzecie na pare przykładów 

Osobiście z tych przykładó najbardziej podoba mi się wersja 3 ^^ 
4. Poradnik do gry Awataria 
Ogólnie to ostatnio zauważyłam że jak włączam awatarie to jest opcja poradnik po jej włączeniu wyświetla nam się nagłowek Poradnik do gry Awataria no i porady :D 
Poradnik skierowany jest do osób rozpoczynających swoją przygodę z Awatarią :) 


PAMIĘTAJCIE ŻE CAŁY CZAS TRWA KONKURS !!! 

2 komentarze: