poniedziałek, 5 grudnia 2016

Blogmas 5.12

Hejka
Jak ten czas leci już jutro 6 grudnia czyli Mikołajki buty już chyba gotowe :) Już jutro będzie imprezka razem z nami a także mały konkursik w którym będą super nagrody :)
Ogłoszenia
1. Konkurs odbędzie się JUTRO z okazji mikołajek i wybitych wyświetleń
2,. Mam talent i impreza odbędą się również 6 grudnia
3. Top model odbędzie się 10 grudnia
4. Inne informacje o imprezach będą pisane na bieżąco :)
   Kalendarz adwentowy
Dzisiejszą lokalizacją była ulica i osoba z numerkiem 21 :)

Look dnia grudzień
Dzisiaj wybrałam stroje które bardzo mi się spodobały odrazy wpadły mi w oko. Wyróżniają  się z tłumu a przy tym są  inne w pozytywnym tego słowa znaczeniu.  A poza tym są już w klimacie zimowym:) Oto one :
Zdjęcia na dziś

Gang bałwanków
Ostatnio stworzyłyśmy mały gang bałwanków z mega sympatycznymi dziewczynami. Oczywiście jak przystało była Elza, Anna, Olaf, Kristoff i Sven. Na szczęście nie było Hansa 😈😈😈 Oto kilka fotek:
Mała zmiana gry
A dokładniej jest to zmiana ułożenia okna grania w Awatariie. Wcześniej okno była ułożone na samym środku teraz jest ono położone z lewej strony według mnie lepiej było wcześniej ale jak kto woli :)








1 komentarz: