czwartek, 22 grudnia 2016

Blogmas #20 i 21

Hejka
Święta tuż tuż a ja kompletnie ich nie czuje może dlatego że nie ma śniegu :/ Oczywiście bardzo sie na nie ciesze no bo wiecie prezenty, czas spędzony z rodziną no i pieczenie pierniczków <3 Okey ale wracając do blogmasa co dziś w nim ujrzymy :
1. Stroje na wigilię i święta 
 2. Kalendarz adwentowy
3. Looki dni
4. 24 grudnia dniem wielkich prezentów


1.Stroje na wigilię i święta
Często jeśli jest jakaś okazji jak np: mecze. wakacje itp robimy "Stylizacje na okazje" tym razem postanowiłam że napisze to w blogmasie a więc oto pierwsza stylizacja:
Według mnie jest to bardzo fajna stonowana stylizacja. Będzie z pewnością pasowała do wszystkich. Moja ocena tego stroju to 9/10  w 100% kiedyś ją założę :)
Druga jest to moją klasyczna biała stylizacja. Noszę ją bardzo często kiedy tylko mam taką okazje. Jest to chyba jena z moich ulubionych sukienek którą posiadam, jestem z niej mega mega zadowolona pomimo to że kupiła ja jakoś na początku mojego grania. Była to chyba moją pierwsza sukienka za G o ile pamiętam. Cały strój jest to fajne połączenie bieli z fioletem, różem i czerwieniem :) Ocena tego nie może być inna niż 10/10 :*

Trzecia i ostatnia stylizacja którą wybrałam jest w kolorach czerwieni  z czarnymi butami i białymi rajstopkami. Dodałam do tego małe kolczyki srebrne które bardzo tu pasują a także takie ala futerko które jest z zestawu Halloween ale bardzo tu pasuje. Musiałam zmienić w tej stylizacji kolor włosów na blond ponieważ na ciemnych włosach nie było widać tego futerka :) Ocena to 9/10 :)
 2.Kalendarz adwentowy
Jak widzicie zostało nam już bardzo mało "kwadracików" do uzupełnienia bo tylko 3 co że święta tuż tuż :p

3. Looki dnia
Pierwszy look jest według mnie bardzo śliczny i w klimacie świątecznym. Składa on się min. z sukienki z aktualizacji świątecznej i skrzydeł które bardzo do siebie pasują i razem wyglądają nieziemsko *.*
Drugi zaś look jest w kolorystyce czerwonej z odrobiną czerni. Mi bardzo kolor czerwony i zielony kojarzy się ze świętami. W tym stroju bardzo podoba mi się połączenie tej czerwonej sukienki z futerkiem, rajstopami i koszyczkiem wszystko razem tworzy fajną  całość *.*
4. 24 Grudnia dniem wielkich prezentów
A mianowicie dnia jeszcze nie wiemy czy będziemy miały czas 24 ale jeśli nie to 23 będziemy dawać fajne prezenty z warsztatu na awce będą to skarbonki, misie ramki czekoladki a także 1 statek :) Warto być wtedy a może to wy dostaniecie coś fajnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz