poniedziałek, 26 grudnia 2016

Blogmas #22 i 23

Hejka
Dzisiaj już 2 dzień świąt jak to szybko minęło teraz tylko czekać na sylwestra :p Przez te święta zrobiłyśmy sobie wolne ponieważ chciałyśmy spędzić cały ten czas z rodziną chyba rozumiecie :) Okey ale już wracamy mamy małe zaległości jeszcze w blogmasie ale wszystko nadrobimy :) dzisiejszy blogmas będzie z awataria na fb a nie jak zawsze na nk :p
A w dzisiejszym blogmasie:
1. Mój wygląd na fb
2.Kalendarz adwentowy
3. Look dni grudzień
4. Aktualizacja
5.Co to jest  tu czego nie ma tam ?


1. Mój wygląd na fb
Okey a więc dzisiejszy blogmas będzie z fb ponieważ mam tam znajomych a na nk niestety nie mam ich w grze nwm dlaczego ale trudno. A jeśli nie mam znajomych  to ta aktualizacja mnie nie dotyczy iż nie będe miała rękawiczek xdd A oto mój paszport:
Na fb nie gram długo. Konto założyłam jakiś rok temu ale cały czas grałam na nk, dziś z okazji aktalizacij dostałam 50G o troszkę się zmieniłam :p

2.Kalendarz adwentowy

3.Look dnia grudzień
Tym razem wybrałam tylko 1 strój na 2 dni. Jest on z ostatniego dodatku na święta i jest to ten strój prześlicznego liska mi on bardzo się podoba *.*

4.Aktualizacja
Okey a więc ta aktualizacja polega na tym że dostajemy choinkę
I w warsztacie musimy zrobić girlandę
Jak widać potrzebujemy do niej lampki które zbieramy kiedy rzucamy w kogoś śnieżkami. 
Ale żeby rzucać śnieżkami musimy mieś rękawiczki które otrzymujemy jagby od znajomych

Aby rzucać śnieżkami musimy założyć 2 rękawiczki to chyba logiczne xdd

A tak wyglądają etapy w tej aktualizacji:
 Możemy o tej aktualizacji przeczytać na fb awatarii o to co o niej napisali :)
5.Co  jest tu czego nie ma tam ?
Okey a więc chodzi o różnice między grą na fb i na nk:
A.  Z okazji świąt na fb otrzymujemy w prezent 50G


B. Znalazłam 2 stroje które są na fb a nie ma ich na nk a są naprawde śliczne i wszystkie rzeczy w tym komplecie nie sa nawet drogie. Są to stroje z serii Casual a ich nazwy to Frau i Cherry.
 ←←←← Frau 3100S+20G+ Vip
              240G Cherry→→→→
C. Na awce na fb trwa mała przecena a na nk jej nie ma :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz