niedziela, 7 maja 2017

Blog drewniana awatariia kradnie posty?

Hejka!
Ostatnio przeglądając chat na facebooku, zauważyłam, że Gabi, moja przyjaciółka wysłała mi link z pewnym blogiem. Nazywa się Da ( Drewniana awataria). Trochę dziwna nazwa, ale tutaj nie o to chodzi. To tak przy okazji.. Specjalnie dam wam link.
Blog klikaj!
To nie żadna reklama, czy coś w tym stylu. Jeżli wejdziecie na niego widać zgapione posty z aż trzech blogów: Awataria z Siostrami, Baśniowa Awatataria, czy Awataria -kraina inspiracji.
Słowo, w słowo jest wszystko tak samo opisane, tylko dodaje swój podpis. Ale, to nic wielkiego.
Między innmi ukradłą posty, np 'Owocowa Awataria', ' Awataria w Bitmoji' oraz 'Hit czy Kit'. Ale to nie wszystkie skradzione seriiem jest ich o wiele więcej. Niektóre posty są napisane przez nią samodzielnie, a większość nie.
Nie będe się tutaj dużo rozpisywała na ten temat. Sami możecie zobaczyć ukradzione posty. Jak najszybciej blog trzeba zgłosić. Może post bardziej pasuje to bloga plotkarskiego, ale chciałam go napisać. No i to chyba tyle w tym poście! Papatki!
\taylor

2 komentarze:

  1. Sama sprawdzałam czy nie ma tam moich postów. Nie mogę uwierzyć że ta dziewczyna jest taka chamska ;-;
    //Corpse Bride

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ale naszczęście usunęli już blog :3

      Usuń