piątek, 5 maja 2017

Ciekawe, ciekawe #5

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście. Jak zauważyliście ostatnio dosyć często publikuje posty. Ale, to chyba dobrze, prawda? Akurat dzisiaj mam szczęśliwy dzień, bo miałam przełożony sprawdzian z fizyki, a niezbyt się nauczyłam oraz pani z niemieckiego nie było i sprawdzian będzie dopiero za dwa tygodnie. Jestem też trochę smutna, bo kot mi zachorował :( i nie wiadomo co z nim będzie, mam nadzieję, że wyzdrowieje. No dobra zacznijmy główny temat tego posta.

Kolejny post z serii 'Ciekawe,ciekawe'. Mam nadzieję, że seria wam się podoba. A więc ostatnio zupełnie przypadkiem znalazłam coś bardzo interesującego. Opowiem wam jak to dokładnie wyglądało. No więc, zobaczyłam kto jest online ze znajomych, przyjaciół,itd. No i chyba była jedna osoba dostępna, więc za nią poszłam. No i ona była w domu pewnego chłopaka, chociaż gdy tam poszłam nikogo nie było. I gdy weszłam ujrzałam to:
Dziwne, nie prawdaż? Drzwi są po drugiej stronie, chociaż jest to niemożliwe. Odrazu mówię, że to nie żadna przeróbka i tak dalej. Byłam tam i zobaczyłam to na prawdę :) Niektórzy mówią, że to hack, być może, ale nie wiadomo. Nie spytałam się jego, no bo nie miał skrzynki i go znaleźć nie mogłam. Nigdy takiego czegoś nie widziałam. W ogóle mało osób chyba to ujrzało. Jak myślicie jak to on zrobił? Hack, a może jeszcze coś innego? Napiszcie w komentarzu co o tym myślicie! A ja się z wami już żegnam!
/taylor

1 komentarz: