sobota, 27 maja 2017

Wiosenne stylizacje ♥

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście.Dzisiaj pokaże wam dwie stylizacje wiosenne. Mnie się ogólnie bardzo podobają i nawet w nich chodzę po awatarii. Udowodnię wam, że buty punk, pas wiedźmy czy kolczyki krzyże, są zbędne.

1. Kwiecista wiosna
 Tak się prezentuję. Pokażę wam z czego się składa:
Podkoszulka 'Błękitna Gwiazda' - 29G
Szorty 'Błękitna Gwiazda' -24G
Sandały 'Laguna' - 11G
Wianek z chabrów -70G
                Razem: 124G
Moim zdaniem cała stylizacja przypomina wiosnę. Bluzka w kwiaty, wianek, spodenki i sandałki. Mnie się ta stylizacja podoba. Jeżeli chcecie możecie chodzić bez wianka, ale to dodaje więcej uroku. Stylizacja jest trochę kosztowna, ale bardzo imponująca. Przejdźmy do kolejnej.

2. Wiosenna bryza
Tak się prezentuje. Teraz pokaże z czego się składa :
Jedwabna sukienka -13G
Pantofle wieczorowe - 970s
Uszy lisiczki- 7G
Ogon lisiczki- 6G
Kolczyki 'Frau' -1500s
Razem: 36G 2470s
Moim zdaniem jest to dość tania stylizacja. Wiem, że na naszej klasie nie ma tych kolczyków i można je zastąpić innymi kolczykami, albo wcale ich nie dodawać. Ogólnie stylizacja mi się podoba i ja bym się tak ubrała. Teraz zostawię wam sondę, w której zagłosujecie na lepszą stylizacje.
A ja się z Wami już żegnam!
/taylor
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz