czwartek, 4 maja 2017

Emoji Awataria #0

Hejka!
Jak wam mija dzień? Bo mi całkiem dobrze. Z tego co wiem, większość z Was idzie dzisiaj do szkoły, ale na szczęście mnie to nie dotyczy :) Ja będę siedziała w domu,lecz muszę się uczyć na piątkowy sprawdzian oraz 2 kartkówki, ech...

Ale dobra, koniec z tym gadaniem przejdźmy do głównego tematu posta. Ostatnio chciałam coś wymyślić nowego, takiego czego nie ma na żadnym z blogów i udało się! Ale, ale bym nie wpadła na taki post, gdyby nie Laura oraz Gabrysia. Bardzo im dziękuję. Zaraz opowiem Wam jak to wszystko przebiegało. A więc, pewnie niektórzy wiedzą, że na facebooku można robić chaty, gdzie rozmawia się nie z jednym lecz kilkoma przyjaciółmi. I właśnie założyliśmy taki, ale to mniejsza z tym. Dostępne wtedy były właśnie te dziewczyny, których podałam imiona powyżej. Gabi zaczęła pisać, że ma ochotę zrobić smutną profilówkę, no i zrobiła taką smutną twarz i wysłała nam na właśnie ten chat. Potem Laura powiedziała, że ta buźka przypomina jej jedną z emotikonek. No i właśnie wszystko się zaczęło. Wpadłam na taki pomysł z tymi Emoji. Mam nadzieję, że troszkę zrozumieliście.

                                            Na czym polega ta seria?

  • W sondzie podaje trzy różne emotikonki, a wy wybieracie, która wam najbardziej odpowiada
  • Następnie, ta emotikonka, która będzie miała najwiecęj głosów wygra.
  • Ale, zaraz to nie koniec. Ta emotikonka, która wygrała, będzie przerabiana przeze mnie na awatarze, czy np. 
I właśnie taką buźkę przerabiam na awatarze.
Myślę, że zrozumieliście zasady tej zabawy.
A więc dzisiaj pojawią się dwie sondy.
Jeszcze będzie logo związane z tą zabawą :) Będzie ono najzwyklejsze, gdyż nie miałam czasu na jej przygotowanie. A oto i ona :)
Czas wykonania: 5 minut xd
To tyle na dzisiaj! |Papatki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz