czwartek, 4 maja 2017

Informacja

Hejka!
Dzisiaj już to mój drugi post. No, ale korzystam z tego, że mam wolne od szkoły i w ogóle. Robię posty,tzw na zaś. Może się pojawić nawet trzeci post z mojej strony, ale nie jestem pewna na 100%.

Mam dla was pewną informację. Wiem, że pewnie większość osób, nie pochwali tego co napiszę, tylko bardziej skrytykuje, ale nic nie zrobię z tym. Ostatnio jakoś zwykłe życie na awatarii trochę się mi się znudziło. A ja nie lubię nudy. Jak większość wie mam dwa konta na facebooku oraz naszej klasie no i gram tam w awatarię. Na fb mam 24 level, a na nk 10. Wiem, że to nic wielkiego, w porównaniu do innych. No, ale przejdźmy do sedna całej sprawy. Postanowiłam, iż, z tego powodu, że właśnie mam dwa konta, na jednym z nich, czyli na nk zostanę.....?...., pewnie większość się już domyśla, no więc  będę sułtanką! Pewnie mnie wyśmiejecie, albo coś w tym stylu, ale uwierzcie mi ja na facebooku gram normalnie, a tu chciałam spróbować czegoś innego. Niektórzy z tyknęli się z tą sytuacją , np Mahperi, ale już odeszła. Ja też chciałabym spróbować, inni mogą a ja nie? Niektórzy ostrzegają mnie przed nią, ale uwierzcie mi wiem co robię, a jeżeli nie,to nie. Gdyby okazała się oszustką,itd to nie zwalę winy na was i w ogóle. Weźcie to do serduszka. Piszcie w komentarzach hejty, i w ogóle, ale ja decyzji nie zmienię.  To tyle na dzisiaj!
\taylor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz