niedziela, 2 lipca 2017

Ulubieńcy Czerwca

Czeeść
Nie wiem jak wam ale mi czerwiec upłynął zadziwiająco szybko zakończenie roku ,  rozpoczęcie wakacji no i mało nauki , to chyba najlepsze co może być w roku szkolnym :) .
Co prawda czerwiec był miesiącem w którym miałyśmy sporą przerwę od bloga ale mimo to znalazłyśmy swoich faworytów .
Propozycja nr.1 -----> Ulubione miejsce 
No zdecydowanie na okres wakacyjny wybrałam plaże . Fajnie wpasowywuje się w ten klimat mimo że pogoda u nas nie za bardzo dopisuje .
Propozycja nr2.-----> Ulubione ubranie 
Chyba pierwszy raz w historii naszych ulubieńców pokazujemy strój męski.
Ten szczególnie przypadł mi do gustu .
Krótka koszula , 3/4 spodenki i do tego klapki bardzo fajnie to wygląda mimo że teoretycznie średnio do siebie pasuje .
Propozycja nr.3------> Ulubiony nick 
Nick który wybrałam to :
Nawiązuje do serii Niezgodna.  którą po prostu kocham ma wspaniałą fabułę i obsadę. Warte są także  obejrzenia kolejne serie czyli ZBUNTOWANA i WIERNA
Propozycja nr. 4.------> Ulubione wydarzenie
Wbrew pozorów jeden z fajniejszych barów w których byłam fajna obsługa , dobre jedzenie haha , nie no ogółem fajny klimat więc polecam . 
Propozycja nr.5 ------->  Ulubione mieszkanie
a jest nim pokój który pokazywała wam Milena w ostatnim pomocniku .Jeśli jeszcze nie czytaliście tego posta to jest w bocznym pasku w polecanych . ->
Propozycja nr.6 -------> Impreza miesiąca
Z pewnością możemy stwierdzić że są to urodziny Kevina , mimo że same mogłyśmy uczestniczyć tylko przez chwilę to z recenzji wiemy że wszystko wyszło doskonale .
Niestety nie posiadamy zdjęć ale na pewno widzieliście recenzję na blogu Baśniowa Awataria .
Propozycja nr.7 --------->Ulubiona mini gra
No nie może zabraknąć tutaj wyścigów surfingowych .Są wspaniałą alternatywą do spędzania wolnego czasu zwłaszcza w okresie wakacji .
Okey to by było na tyle pozdrawiam Kolorowa :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz