piątek, 28 lipca 2017

Aktualizacja awatarii

 Cześć 
Witajcie w kolejnym poście .
Dzisiaj pod lupę weźmiemy najnowszą aktualizację na awatarii tzn telefony .
Ciężko stwierdzić czy ostatnie błędy w  grze warte były czekania na ta aktualizację , jednak myślę że tak .
Telefon stał się fajnym dodatkiem w grze dzięki niemu możemy pisać ze sobą SMS , robić zdjęcia .Dodatkowo możemy zmieniać kolory i ozdoby naszego smartfona.
Dobrze a więc jak możemy z niego korzystać ? 
Gdy wejdziemy w grę w dolnym pasku nad znajomymi wyświetla nam się nowa ikona o nazwie "Smartfon" .
Gdy klikniemy w tą opcję pokazują nam się nasi znajomi do których bezpośrednio możemy wysłać SMS.
Z tego co wiem to jest to bezpłatne jednak ja nie mając G na koncie nie mogłam wysłać wiadomości do znajomego .
 Jak wygląda nasza postać?
 Nasza postać podczas korzystania z smartfona jest jakby lekko pochylona w stronę ekranu a nad telefonem unosi się niebieski "odblask"
             Dodatki 
Tak jak wcześniej wspomniałam jest możliwość ozdobienia telefonu np. poprzez etui czy breloczek ale także zmiana koloru telefonu i dodanie dzwonka .Myślę że są to fajne i przydatne akcesoria .

Jak wygląda zdjęcie i ile kosztuje ?
Poniżej macie dwie opcje wykonania zdjęcia czyli solo lub w parze . Jeśli chodzi o cenę to wykonanie zdjęcia samemu kosztuję jedną klisze zaś we dwoje 2 klisze.

Po wzięciu opcji zapisz zapisuję nam się zdjęcie na komputerze jednak bez widocznego smartfona.

Moja opinia 
Jeżeli chodzi o mnie to myślę że jest to bardzo fajna aktualizacja która urozmaica naszą grę jednak jest też minus tzn .nie bardzo podoba mi się że tak jak i w świecie realnym bardzo ważna role w naszym życiu odrywa elektronika . Dodatkowo wcześniej w grze też mogliśmy korespondować ze sobą za pomocą skrzynki.



2 komentarze:

  1. Szukacie grafika blogowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zgłosić się do mnie na nk, link znajdziesz w zakładce u góry "my"

      Usuń