wtorek, 18 lipca 2017

GRWM - Wesele

Cześć 
Niedługo wybieram się na uroczystość ślubną więc postanowiłam stworzyć takie małe grwm .
Coś w podobie robiłam na wiosne , postaram się poszukać i wkleić wam poniżej linka .
http://awatariazsiostrami.blogspot.com/2017/03/grwm-wiosna.html
No dobrze zacznijmy od make up'u:
1. zmiana okoloru oczu na odcień nr.18
 2.Brwi w odceniu czarnym i bardziej podłóżne
3. Usta te co miałam jedynie odcień zmieniłam na nr. 15
4.Fryzura również ta sama - warkocz 3700s w kolorze jasny bląd
5.Cienie - zrobione przez moją koleżankę
6.Róż za 3g odcień nr.3 
+ Tatuaż zrobiony przez przypadkową osobę 

Jako strój wybrałam komplet o nazwie "Soczysty " wynoszący 102G.
A tak przedstawia sie całość : 
                        Do zobaczenia kolorowa / 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz