piątek, 21 lipca 2017

Horoskop

Hejka
Wakacje w pełni ,czas wypoczynku, dobrej zabawy i letnich ubiorów. A co najlepsze w letnich rzeczach to dodatki do stylizacji.Ja z letnich dodatków najbardziej lubię okulary i kapelusze. Ponieważ w jednym z horoskopów były już okulary, to teraz czas na kapelusze. Więc jeśli planujesz zakup kapelusza to sprawdź może w swoim miesiącu urodziny jest ten jedyny który ci się podoba.

Większość z tych czapek i kapeluszy jest zachowana w klimacie wakacyjnym. Mi najbardziej podobają się: Kapelusz z numerkiem 2 czyli z lutego jest taki klasyczny czarny a przy tym elegancki. Podobają mi się także kapelusze z numerami 4 i 7. Reszta jest równie ładna. Mi i kolorowej przypada kapelusz z numerkiem 9. Posiadam komplet od tego kapelusza czyli bluzkę, spódniczkę i buty. Cały komplet jest ładny i ten kapelusz razem z tymi rzeczami tworzy fajną całość. Na pewno niedługo znajdzie się w mojej szafie./ Do zobaczenia Milena :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz