czwartek, 20 lipca 2017

Nowości #7

Hejka
Po długiej przerwie w sklepie pojawiły się nowe stroje. Są one kontynuacją serii ,,Super bohaterowie". Jak zawsze pojawiły się po dwa stroje dla dziewczyn i chłopaków. Nie przedłużając zapraszam do czytania, i tym razem zaczniemy od stroi dla dziewczyn.
Stroje składają się z całego kostiumu a nie pojedynczych rzeczy , więc nie będę wam pisała cen ponieważ macie je na zdjęciu. Jedynie w drugim kostiumie jest oddzielnie opaska, która kosztuje 100 G. Pierwszy kostium nosi nazwę Konochi, zaś drugi ,,Trojąca Róża".
Tak jak u dziewczyn tak i tu stroje składają się z kostiumu, ale tutaj znajduję się kilka dodatków. W pierwszym o nazwie ,,Sinobi" jest to nunczako za 50G i maska za 20000S. Zaś drugi o nazwie ,,Nietoperz" ma w zestawie maskę za 80G i nunczako za 50G.

Okey a więc jeśli chodzi o stroje dla dziewczyn to bardzo one mi się podobają. Są one delikatne na swój sposób i przyciągają wzrok. Nie umiem wybrać który z nich podoba mi się bardziej ponieważ oba wyglądają świetnie. Co do strojów u chłopaków podobają mi się one nieco mniej.  Strój pierwszy jest w fajnych kolorach zresztą  granatowy ze srebrnym zawsze się sprawdzi. Jednak w tym komplecie niezbyt podoba mi się maska, według mnie jest ona nieco dziwna. Strój drugi jest również w dobrze dopasowanej kolorystyce. Jednak nie podoba mi się w nim krój jest on jakby nie proporcjonalny. Na odwrót niż w pierwszym podoba mi się maska która jest subtelna. / Milena :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz