poniedziałek, 31 lipca 2017

Podobizny #4

Hejka
Nie wiem jak wy alea coraz częściej widzę w grze bliżniaków czyli osoby o identycznym ubiorze. Mi osobiście bardzo się to podoba, jest to fajne i całkiem ładnie wygada.Ostatnio kiedy spotkałam takie osoby postanowiłam robić im zdjęcia i się z wami nimi podzielić. Stwierdziłam także, że napiszę co nie co o ich strojach. Mam nadzieję że spodoba wam się ten format postów.
Jest to strój w całości za S. Sama posiadam taki w swojej szafie, najczęściej zakładam go na "top model" gdy trzeba ubrać się  w kolorze żółtym. Jest on nawet ładny i nie drogi. Ocena tego zestawu to 6/10.
Teraz czas na rodzynka czyli na jedyny strój męski, który znajduję się w tym poście.  Pomimo, iż rzeczy w tym stroju znajdują się z innych kompletów to pasują do siebie idealnie. Cały strój tworzy fajną całość i ładnie wygląda. Ocena to 10/10.
Co rzuca się na pierwszy  rzut oka to to iż strój jest pomieszanie i poplątanie całkiem skrajnych styli, i o ile sprawdziło się to w 2 stroju to w tm nie. W przykładzie można podać spodnie i tasak. Można również zauważyć małe różnice czyli brak kilku rzeczy, n. naszyjnika, bransoletki. Ocena tego stroju to 4/10.
Cały strój składa się główie z kolorów niebieskiego, zielonego, czarnego i białego. Tak jak pozostałe 2 nie pochodzi z jednego kompletu ale razem rzeczy wyglądałam fajnie. Cały komplet bardzo mi się spodobał i jeśli miała bym takie pojedyncze rzeczy w swojej szafie to na pewno zestawiłabym je w taki sposób. Podsumowując ocena tego stroju to 10/10.
Strój jest złożony z małych różnic , które nie są strasznie widoczne ale jednak. Taki różnice to np. kolczyki, kwiaty-lizak,naszyjniki, malunki na twarzy, rajstopy. Sukienka pochodzi z kompletu, który był z okazji dnia Świętego Patryka ( przynajmniej tak mi się wydaje). Podoba mi się połączenie sukienki, butów i wianka razem wszystko bardzo ładnie wygląda. Ocena tego stroju to 6/10.
 W całym stroju nie ma większy różnic poza małą różnicą w kolorze powiek, która zresztą nie jest bardzo widoczna. Cały strój nie jest drogi i jak większość w dzisiejszym poście jest ładny. Podsumowując ocena to 6/10.                      / Milena :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz