niedziela, 16 lipca 2017

Pomocnik #31

Hejka
Czas na nowy pomocnik, w którym dzisiaj przeczytacie o 2 sypialniach, urządzonych z kompletów mebli dostępnych w sklepie. Jak zawsze przedstawię wam cenę poszczególnych mebli, a także cenę całego kompletu. Znajdzie się także moja opinia i ocena tych pomieszczeń. Dodatkowo do tego typu serii dodam sondę abyście i wy mogli dać punktację tym pokojom. Mam nadzieje, że post wam się spodoba i chętnie będziecie oddawać głosy w sondzie.
Kominek: 70G
Posąg: dostaje się go za zadanie w ogrodzie, nie jestem pewna czy można go kupić w sklepie z jakim komplecie sezonowym
Kwiat: 37G
Dywan: 24G
Wieża: 55G
Kwiaty:  7Gx2=14G
Fontanna: 124G
Razem:324G
Niestety większości z tych rzeczy nie znalazłam, wydaje mi się, że były przez pewnie czas w sklepie i były sezonowe bo teraz ich już nie ma, ale na 100% pewna nie jestem. Przechodząc już do samego oceniania pokój średnio mi się podoba, ostatecznie usunęła bym kilka rzeczy z tego pokoju jak np. fontannę która jest bardzo śliczna ale w tym pokoju nie wygląda najlepiej. Kolejnymi rzeczami i już ostatnimi, które tu nie pasują są kominek i stojący przy nim posąg, nie pasują tu kolorystycznie jak i stylowo. Wynikająca ocena tego pokoju to 7/10.

Lampka: 30G
Dywan: 60G
Komoda: 48G+VIPx2=96G+VIP
Ściany: 12G
Drzwi: 35G
Łóżko: 299Gx2=598G
Podłoga: 16G
Obrazy: 25G+VIPx2=50G+VIP
Fontanna: 147G+VIP
Kwiat: 33G
Kominek: 300G
Fotele: 12Gx2=24G
Stół: 24G
Biały dywan: 900Sx2=1800S
Miś: do zrobienia  w warsztacie
Mały kwiatek: do zrobienia w warsztacie
Koktajl: 700Sx2=1400S
Szkatułka: 6G
Laptop: 3900S
Razem:7100S+1431G+VIP
Jest tutaj zastosowany piękny komplet Księżniczka, który opisywałam już kiedyś w innym pomocniku przy okazji innego domu. Jak wtedy pisałam bardzo podoba mi się ten komplet ale nie w tej sytuacji. Do tego kompletu zostało dodane wiele rzeczy, które kompletnie do siebie nie pasują. Takich rzeczy jest kilka i wszystkie je wam opiszę. Takie rzeczy to kominek, fontanna Zamek w powietrzu, stolik oraz różowe fotele. Wszystko to nie pasuje do tego zestawu kolorystycznie jak i stylowo. Większość tych rzeczy jest po prostu do tego wnętrza za ciężka. Do tego pokoju na pewno nie dała bym tego komina i fontanny. Dodałam bym fotele z zestawu księżniczka i stolik zmieniłabym na jakiś jasny i lekki. Wszystko razem lepiej by się komponowało. Ocena tego pokoju to również 7/10. /Milena:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz