czwartek, 17 sierpnia 2017



Cześć
Z pewnością można stwierdzić że okres letni jest jakby najbardziej porządanym okresem ślubnym . Z tego też powodu postanowiłam stworzyć nową serię tzn " Recenzja weselna " , być może w przyszłości powstaną inne rodzaje recenzji jednak narazie nie przewiduje .
No dobrze a więc może zacznę od kategorii do ocen :

  • Zaproszenie 
  • Wystrój sali
  • Stroje ślubne
  • Atmosfera
  • Ocena 
Ad.1--> Zaproszenie

Zaproszenie jest jak najbardziej okej . Jasne i czytelne więc tutaj mogę dać 10/10
Ad.2-->Wystrój sali

No jeżeli chodzi o wystrój to jest taki średni brakuje mi elementów dekoracyjnych czysto weselnych no i krzesła ze stołami wyglądają trochę chaotycznie .
Moja ocena to 6/10

Ad.3-->Stroje ślubne

Przechodząc do ubioru to tutaj nie mam nic do zarzucenia . Wszystko wygląda schludnie i odpowiednio do okazji .
Jak widać nie trzeba dużego zasobu pieniędzy żeby wyglądać ładnie .
Moja ocena to 10 /10

Ad.4--> Atmosfera

No mimo moich najszczerszych chęci to nie mogę ocenić atmosfery na najlepszą para młoda raczej nic nie pisała a jak już to bardzo mało . Gości też nie było dużo tyle co świadkowie .
Ceremonia też została pominięta po prostu wszystko działo się bez szału .
Na koniec mimo że byłam świadkiem , złożyłam życzenia i dobrze się zachowywałam zostałam wyrzucona . 
ocena to 4/10

Podsumowując ślub nie należy do najlepszych wszystko zrobione na szybko , z pośpiechem .
No na pewno nie tak ma wyglądać ślub i wesele . 
Moja ocena to :
                  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz