środa, 2 sierpnia 2017

Horoskop

Hejka
Kolejny miesiąc i czas na nowy horoskop , a  w dzisiejszym będziecie mogli znaleźć dla siebie opaskę lub spinkę do włosów. Myślę, że pojawi się jeszcze jeden z horoskopów w wydaniu letnim. Tak jak ostatnio pisałam  jeśli planujesz zakup czegoś do włosów to koniecznie sprawdź co do ciebie pasuje tym miesiącu.
Wszystkie rzeczy pokazane w tym poście są bardzo ładne i pasują do większości osób. Sama niestety nie posiadam żadnej z tych rzeczy ale będę starała się to zmienić. Rzecz , które spodobały mi się najbardziej są z numerami 1,2,4,7,8,10 i 12. Jak sami widzicie jest tego sporo bo rzeczy, które podobają mi się średnio jest tylko 5. Co do opaski pierwszej jest ona taka minimalistyczna i raczej bardziej sprawdzi się w ciemnych włosach. Opaska druga jest już ciemniejsza i bardzo ładnie pasuje do tej fryzury, wręcz jakby była dla niej stworzona. Co do wianków czyli czwórki i jedenastki nie będę się dużo rozpisywała ponieważ pisałam już o nich w ulubieńcach bodajrze czerwca. Opaska z numerkiem siódmym jest podobna do tej z numerem jeden i również sprawdzi się w ciemnych włosach. Motyki są odpowiednie do pory roku, która teraz panuję nadają delikatności i spokoju do całej stylizacji. Ostatnia już rzecz do opisu z rzeczy ślicznych to opaska ze stroju wrózki Wilmy, ma ładne intensywne kolory i podkreśli charakter każdej stylizacji. A teraz ta mniej przyjemna część czyli opis rzeczy mniej ładnych. Pierwszą rzeczą  jest opasko wianek z numerem trzy. Nie podoba mi się on ponieważ jest to takie pomieszanie z poplątanie wianka i opaski. Kolejna rzecz to opaska z numerem pięć za każdym razem kiedy na nią patrzę ma inne wrażenie raz mi się podoba a raz nie. Kokarda z numerem sześc jest według mnie za duża. Opaska  z numerem dziewięć jest taka zwykła zapłacić za nią musimy G. Ostatnia juz rzecz czyli kwiaty z numerem dziesięć sama nie umiem napisać czemu ona mi się nie podoba po prostu tak jest. Jeśli chcecie możecie napisać które podobają się wam a które nie. /Do zobaczenia Milena :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz