wtorek, 29 sierpnia 2017

Stylizacje na okazje #18 Ślub

Hejka
Jak wiadomo wakacje to miesiace w kórych jest najwięcej ślubów. Z takiej okazji postanowiłam dla was przygotować stylizacje na ślub. Pojawią się dwa posty, pierwszy z nich będzie przedstawiał stylizacje dla panny młodej, zaś drugi dla dości. Nie przedłużają zapraszam do czytania.
Zaczniemy od stylizacji droższej a potem pokaże wam tańszą. I na sam początek pokaże wam jak przedstawia się cena:
Sukienka: 185G
Welon: 25G
Buty: 2500S
Razem: 210G+2500S
Plan był taki aby przedstawic wam jeną stylizacje całą za G a drugą całą za S. Niestety nie ma w sklepie butów za G no i dałam te za S, ale myślę że to nie jakiś wielki problem. Cała ta stylizacja jest bardzo ładna i elegancka. Ta sukienka z pewnośćą jest odpowiednia na ślub z przytupem , a panna młoda będzie wyglądałam najładniej z wszystkich zgromadzonych w tym dniu osób. Całą stylizacje idealnie podkreśla delikatny welon, dzięki, któremy nie trzeba nosić zbędnej bizuteri. Jenak warto jest zwrócić uwage także na cene, która już nie jest taka fajna. Podsumowując cały stóej jest prze śliczny ale cena jest nieco duża, a więc ocena to 9/10.

Tak jak juz wcześniej pisałam teraz czas na stylizacje tańszą, czyli całą za S. Jej cena przedstawia się tak:
Sukienka: 17000S
Buty: 1500S
Kolczyki: 800S
Razem: 19300S
Cała stylizacje przedstawia się równie eleganco jak pierwsza , jest także śliczna. Sukienka, którą wybrałam nie należy do najtańszych za S, ale według mnie jest jedną z najładniejszych. Do tego są również buty z tego samego kompletu, pasują tutaj idealnie i ponieważ sukienka jest krótka a one długie fajnie się razem komponuje. Do tego kompletu dobrałam także kolczyki, które nie są deogie a idealnie pasują na ślub. Ocena tego całego zestawu to 10/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz