czwartek, 10 sierpnia 2017

Game planet na nk ?

 Cześć 
Witajcie po długim czasie nieobecności jednakże była ona spowodowana naszą niedyspozycją .Teraz wszystko będzie jak dawniej czyli posty będą dodawane regularnie .
Przez to że tak długo nas nie było to nie wiem czy ktoś już pisał o game planet , jednakże chciałam coś popisać .
Może na początek zacznijmy od krótkiej noty znalezionej w internecie  :
Okey więc po wpisaniu w przeglądarkę "nk" wyświetla nam się trochę inny proces logowania . Na pierwszym zdjęciu widać że logowanie zmieniło się iż teraz nie ma rejestracji obok logowania a znajduje się ona w innej zakładce , jeśli jednak chodzi o drugie zdjęcie to tutaj logowanie zmieniło się bardzo na pierwszy rzut oka widzimy logo "Game planet "no i szaro-białą grafikę .Pewnie zastanawiacie się dlaczego dwa zdjęcia a dlatego że  ja logowałam się dzisiaj dwa razy i za każdym razem wyskoczyło mi coś innego . Nie wiem dlaczego tak jest więc musiałam o tym wspomnieć .


No i po zalogowaniu wyświetla nam się taki komunikat : 
No i po kliknięciu zagraj wyświetla nam się Awataria a poniżej opis gry 


Podsumowując na razie nie jestem w stanie określić czy jest to przydatne ale wydaje mi się że jest to związane z wtyczką flash Player ale nie wiem jak będę coś więcej wiedziała to na pewno wam napiszę . Jeśli jednak wy wiecie coś więcej zawsze możecie napisać w komentarzu :) .
                                                                  

1 komentarz:

  1. Siemka, może to Cię zainteresuje: hejterzy-awatarii.blogspot.com
    Wyjaśnienia na blogu, dlaczego mnie nie było itp.

    OdpowiedzUsuń