niedziela, 13 sierpnia 2017

Ulubieńcy Lipca

Hejka
Jak wiece zawsze pod koniec miesiąca są ulubieńcy niestety tym razem jest inaczej, ponieważ przez dłuższy czas nas nie było. Dlatego też piszę ich dopiero teraz. Niestety większość wakacji już za nami,zostało już tylko dwa i pół tygodnia, więc trzeba ten czas dobrze wykorzystać i zebrać siły. Wracając do posta jak zawsze będziecie mogli przeczytać co spodobało nam się szczególnie w poszczególnych miesiącach, zapraszam do czytania :)
Propozycja nr.1 -----> Ulubione miejsce
Na tą pozycję wybrałam Park , z wszystkich miejsc najlepiej mi się kojarzy, nigdy nie jest  tłoczny i można miło spędzić tam czas z przyjaciółmi. 

Propozycja nr2.-----> Ulubione ubranie 
Robiąc horoskop na sierpień bardzo spodobał mi się jeden z kapeluszy. A jest to kapelusz z kompletu Vine. Jest w czarnym kolorze i pasuje do większości stylizacji a po za tym jest piękny :)

Propozycja nr.3------> Ulubiony nick 
Jeśli nie wiecie jaki nick sobie wybrać i większość propozycji znalezionych gdzieś na stronach nie jest dla was to ten nick jest z pewnością dla was.

Propozycja nr. 4.------> Ulubione wydarzenie
Wydarzenie jakie wybrałam nosi nazwę prezenty Valide. Poszłam na nie z ciekawości i polegało ono na tym, że sułtanki wymieniały się między sobą prezentami po czym Valide kazała im rozdawać każdemu po torcie. A oto kilka zdjęć z tego zdarzenia:


Propozycja nr.5 ------->  Ulubione mieszkanie
Jak zazwyczaj wybrałam pokój o którym będziecie mogli niedługo przeczytać w pomocniku, więc jeśli wam się spodoba to zapraszam do czytania. A jest to pokój do imprez, jest w ciemnych, przyjemnych kolorach z dodatkiem jasnych, dzięki czemu jest zbudowany fajny kontrast.

Propozycja nr.6 --------->Ulubiona mini gra
Jak wiadomo czas wakacji i miesiąc spędzania czasu na plaży, a więc nie mogłabym wybrać innej gry jak wyścigi surfingowe. Ja bardzo lubię tą grę i często w nią gram. 

Propozycja nr.7 ---------> Ulubiony zawód
Ewidentnie ulubionym zawodem w wakacie jest wizażysta, ja często w tym okresie zmieniam kolory włosów. Tym razem jednak przygotowałam dla was dwie fryzury, które najbardziej pasują mi do wakacji, oczywiście w szalonych kolorach no bo oczywiście w wakacje można sobie pozwolić. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz