sobota, 12 sierpnia 2017

Prosto z szafy #11

Hejka
W ostatnim poście z tej serii wybieraliśmy opaskę i wypadło na różową z kompletu Ne.oN. Wybór jest jak najbardziej trafny, ponieważ jest ona bardzo ładna i idealnie pasuje do sukienki. W dzisiejszym poście wybierzemy kolczyki i zostaną jeszcze tylko 2 posty w których wybierzemy łańcuszek i jakąś bransoletkę, nie przedłużając zaczynajmy :)
Według mnie pasują tu kolczyki z numerami 2,3,4,5,7 i 8.  Kolczyki 3,4 i 7 są delikatne i niezbyt wybijające się , poza tym idealnie będą pasować do kolczyka pod okiem. Kolczyki z numerem 2 również są delikatne ale wbijają się już swoim kolorem, wpasują się do całej stylizacji idealnie i ładnie ją podkreślą. Kolczyki z numerem 5 podobają mi się szczególnie, są w ładnych kolorach i na pewno większości z was tak jak mi przypominają cukierki. Kolczyki z numerem 8 są najmocniejsze z tych, które wybrałam jako ładne, całej stylizacji nadadzą charakteru  uwydatnią ją . Inne kolczyki które są tu pokazane są równie ładne ale według mnie nie sprawdziły by się w tej stylizacji. Wszystko w waszych rękach.    

2 komentarze: