czwartek, 24 sierpnia 2017

Nowości #8

Hejka
Ja już wiecie po tytule dzisiaj opiszemy sobie nowości na awatarii. A mianowicie będą to 2 nowe fryzury. Jak zawsze w dzisiejszym poście będziecie mogli zobaczyć jak one wyglądają, a także przeczytać o nich moje zdanie. Zapraszam do czytania :)

Ja widać już po zdjęciu jedna fryzura jest długa, zaś druga krótsza. Co do pierwszej: jest to zdecydowanie najmodniejsza fryzura tego sezonu. Z pewnością nie raz już słyszeliście, iz w tym sezonie bardzo modne są  wysoko zrobione  koki z resztą rozpuszczonych włosów, z taką fryzurą mamy właśnie do czynienia. Co do drugiej niestety nie wiem jak wygląda ona z tyłu. Jednak z przodu przypomina mi to klasyczne ścięcie na boba, który był wcześniej modny. Mi osobiście bardziej podoba się fryzura numer jeden. Niestety ceny tych fryzur nie są małe i będzie trzeba na nie trochę nazbierać. Podsumowując ocena tych fryzur to 9/10.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz