piątek, 17 marca 2017

Awataria w Bitmoji #0.

Hej... Cześć... Siemka! 😊

Postanowiłem zmienić przywitanie, nie z powodu komentarza "Cześć... Siemanko... Eloszka... Kevin liże mi pierożka" 😂, tylko dlatego, że tamto trochę mi się znudziło. Mam dla Was nową serię, a mianowicie nazywa się ona "Awataria w Bitmoji". Myślę, że każdy zna tą aplikację, jak nie to tworzy się w niej swojego "Awatara" i ja chciałbym odwzorować osoby z naszej gry Awataria w aplikacji Bitmoji. Mam nadzieję, że mi to wyjdzie, a Wam spodobają się moje "lustrzane odbicia".




No do następnego posta!
/Kevin 😇

5 komentarzy:

  1. Było na innym blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się że bylo to już na jakimś blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było na naszym tylko że prowadzone przeze mnie :)

      Usuń
    2. No to spoko :D ja proponuję Lily- najlepszą polską youtuberke awatarii

      Usuń