niedziela, 12 marca 2017

Ulubieńcy Lutego

Hejka
Koniec lutego a więc czas na ulubieńców. Trochę się z nim spóżniłam w tym miesiącu za co was bardzo przepraszam ale szkoła, próbne egzaminy i takie podobne sprawy. Dobra ale bez przedłużenia zaczynajmy :
Propozycja nr.1 →→→→Ulubione miejsce
A mianowicie jest to bar. Mam takie wrażenie, że już kiedyś pojawiło się to miejsce w ulubieńcach ale to nic. Lubie to miejsce szczególnie dlatego, że są tam zazwyczaj naprawdę mili ludzie a także wizualnie jest to fajne miejsce.

Propozycja nr.2→→→→ Ulubione ubranie
Jest to coś zwiazanego z wiosną. Najbardziej z tą porą roku kojarzą mi się kwiaty i kwitnące krzewy. A więc ulubionym ubraniem są zdecydowanie wianki. Wianki? Tak, ponieważ wybrałam dwa , które szczególnie mi się spodobały :)

Propozycja nr.3 →→→→ Ulubiony nick
Nick który wybrałam to NIEZGODNA. Pochodzi on z filmu który po prostu kocham ma wspaniałą fabułę i obsadę. Warte są także  obejrzenia kolejne serie czyli ZBUNTOWANA i WIERNA. Niestety nie mam zdjęcia nick ale dam wam plakat filmowy :)

Propozycja nr.4 →→→→Ulubiona nagroda
A jest to nagroda srebrna za wygraną w bitwie na poduszki. Ja osobiści bardzo lubię  walczyć ale nie zawsze udaje mi się wygrać ;p

Propozycja nr.5→→→→Ulubione wydarzenie
Często szukjąc jakiś ciekawych wydarzeń , natrafiam na takie jak ślub, top model, szukam chłopaka/ dziewczyny itp. Wydarzenie , które szukam najczęściej jest zdecydowanie top model, dlatego nie mogłam go tutaj nie umieścić.

Propozycja nr.6→→→→Czytelnik miesiąca
A czytelnikiem miesiąca zostaje Malena, w lutym naprawdę była aktywna na naszym blogu . A oto kilka jej komentarzy :)

Propozycja nr.7 →→→→Ulubiona mini gra
Mini gra, która jest moją  ulubioną to zdecydowanie koło fortuny, dlatego bardzo się cieszyłam kiedy wróciła z powrotem na awatarię.

Propozycja nr.8→→→→Ulubiony zawód
Zawód , który wybrałam w tym miesiącu to wizażystka. Jak możecie zobaczyć na załączonym obrazku właśnie zmieniłam fryzurę :)

Do zobaczenia Milena






2 komentarze: