sobota, 4 marca 2017

Czy to nam potrzebne? #2

Hejka!
Witajcie, witajcie, dzisiaj przechodzę do was z 2 częścią serii ,, Czy to nam potrzebne? ''. Mam nadzieję, że się wam spodobała. Jeżeli nie wiecie o co chodzi to możecie wrócić do poprzedniego  posta z tej serii, ale raczej nie jest tu nic trudnego, czego nie rozumiecie. Ostanio był komplet ubrań, a dziś również. Będą to dwa komplety z serii Astronauta, który według mnie nie jest przydatny na awatarii. Pokaże wam z czego się składają oraz opowiem co na ich temat sądzę.

1.,, Astronauta - retro''
Elementy:
Strój Astronauty ,, retro'' -  90G
Hełm Astronauty ,,retro'' - 50G
Razem: 140G
Moim zdaniem nie jest potrzebny ten strój. Czy my na awatarii latamy w kosmos? No chyba nie, nie widzę wogóle osób w tym przebraniu, a jeśli już to tylko w hełmie, ale bardzo rzadko. Nie zbyt ładnie to wygląda na awatarze.

2. Astronauta
Elementy:
Strój astronauty - 95G
Hełm astronauty - 55G
Razem: 150G
Również jest to nie potrzebny strój.  Ten jest o wiele brzydszy o tamtego pierwszego, bo jeśli miałabym wybierać to wybrałabym pierwszy, ale ani ten ani tamten nie przypadł mi do gustu.  Powtarzam pytanie. Czy ma latamy w kosmos, że potrzebne są takie ubrania? Jeszcze to na dodatek brzydkowygląda n awatarze, gdyż nie ma włosów i jest tak ,, łyso''. Również nie widziałam, żeby ktoś to nosił .

Uważasz, że są jakieś stroje, meble, miejsca, które są nie potrzebne na naszej awatarii? Wyślij zdjęcie kompletu, mebli, itp, które NIE są waszym zdaniem przydatne.
Wysyłajcie na email: taylor.awataria@vp.pl.
Wyraźcie swoją opinię w sondach. Ja się z wam juz żegnam!
/bessoska




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz