sobota, 25 marca 2017

Food Profile #1 - Pizza

Hejka!
Witajcie, wiem, że jest dzisiaj sobota, a posty piszę w poniedziałki, lecz nie będzie mnie wtedy, gdyż jadę na wycieczkę .Postanowiłam, że dzisiaj się do was odezwę, ale już z nową serią. Polega ona na tym, że będę tworzyła profilówki zwiazane z jedzeniem. Seria ta nazywa się ,, Food Profile''. Na pierwszy ogień idzie pizza, która napewno przez większość jest uwielbiana!

Oto moja profilówka:
A więc:
1. Moje tło:
Jest to tło w pizze z serem i salami, takie najprostsze tło, ale efekt zjawiskowy. 
2. Mój awatar
Nie jest on ubrany jakoś w kolory pizzy, postaram się w kolejnych częściach zrobić elementy jedzenia, itp. 
3. Dodatki
*
Oczywiście musi być pusheen, który ma w pyszczku pizzę, a nad głową pisze I Love Pizza.
*
Napis Lubię Pizzę, najprostrzy w świecie, mi się on bardz podoba, a wam?
*
Pizza, którą trzyma awatarka

Podsumowując moją profilówkę oceniam na 8/10, gdyż mogłam się bardziej postarać. Ogólnie całkiem fajne myślę, że dodatki. Krótki post, ale myślę, że wam sie spodobał. 
Chciałabym jeszcze powiedzieć, że zmieniam podpis z /bessoska na /taylor. Myślę, że tamten mi lepiej pasował niż ten. Od dziś nie ma Bessoski, tylko Taylor. To na tyle! Pa!
/taylor





6 komentarzy:

  1. Fajny pomys n serię..Pozdrawiam :)
    / Gorylka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊😇 \ taylor

      Usuń
    2. Troszku z Boskiej Awatarii odgapione, ale tam jest trochu inne, choć temat, czyli jedzenie takie same.

      Usuń
  2. Nie znam BA, więc nie wiem ��/ taylor

    OdpowiedzUsuń
  3. Db zajrzałam tam teraz. Moim zdaniem to jest zupełnie co innego sorry, ale ja nie wiedziałam i nie mg ty nazwać odgapieniem,gdyż tak naprawdę btego bloga na oczy nie widziałam i to jest wogole inne..Boże jedzenie takie same i co z tego , ja zauważyłam, że tylko mnie się czepiasz i to za drobnostki. To mnie mega wkurza.. i na baśniowej awatarii albo choć na bananowej awatarii ja nic ci nie napisałam złego.. Nie podoba coś i się to nie czytaj.. brak problemu.. / taylor

    OdpowiedzUsuń
  4. Super seria.

    A co do profki jest boska..
    TEN PUSHEEN!
    KOCHAM GO!
    A teraz tak na poważnie.
    Profilówka jest fajna, prosta.
    Idealna!
    Pozdrawiam Serdecznie całą załogę bloga <3
    //Nishiki//Natalia

    OdpowiedzUsuń